Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
Hogyan tudok rendelni? | A rendelés nagyon egyszerű folyamat. Miután a kiválasztott termékeket a kosárba tette, kattintson a kosárra, és válassza a "Vásárlás befejezése" opciót. Ezután végig kell menni a rendelési folyamaton és megadni a nevet, címét, a szállítás és a fizetés módját. |
Mi történik a megrendelés befejezése után? |
A megrendelés elküldése után kapni fog egy visszaigazoló e-mailt a megrendelés beérkezéséről, amely tartalmazza a megrendelt termékekkel kapcsolatos információkat, a szállítási címet és az Ön által választott fizetési módot. |
Mennyi az áruk szállítási ideje? |
Az átlagos szállítási idő 3-4 munkanap. |
Rendelhetek külföldön is? |
A hu.robel.shoes oldalon megrendelt árukat csak a Magyar Köztársaság területén belül lehet kiszállítani. Magyarország és Csehország számára a robel.shoes, Szlovákia számára a robel.sk címen érhető el webáruházunk. Tehát Csehországba vagy Szlovákiába is szállítjuk az árut. |
Regisztrált ügyfélnek kell lennem ahhoz, hogy rendelést tudjak létrehozni? |
Nem, regisztráció nélkül is adhat le megrendelést. |
Törölhetek egy megrendelést, miután létrehoztam azt, és már megkaptam a visszaigazoló e-mailt? |
Igen, ez lehetséges, különösen akkor, ha a megrendelés még nem került feldolgozásra. A megrendelés lemondásához közvetlenül a webáruházunkkal kell felvenni a kapcsolatot az eshop.hu@robel.shoes címen vagy a +36 306 323 374-es telefonszámon. |
Hogyan szerkeszthetem a megrendelésemet? |
A megrendelését érintő bármilyen módosítás esetén a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk az eshop.hu@robel.shoes címen, amíg a megrendelés még nem került kiszállításra. |
Hogyan változtathatom meg a fizetési módomat, ha a kártyás fizetésem nem sikerült? |
Ha a kártyás fizetés nem sikerült, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk közvetlenül az eshop.hu@robel.shoes e-mail címen vagy telefonon a +36 306 323 374-es számon, és örömmel segítünk Önnek. |
Telefonon keresztül is leadhatok megrendelést? |
Ez egy nem szabványos lehetőség, amelyet általában nem biztosítunk. Segítséget tudunk nyújtani ügyfeleinknek - telefonon vagy e-mailben, hogy hogyan kell megfelelően létrehozni egy online megrendelést nálunk. |
Hol tudhatom meg a rendelésem státuszát? |
Mindössze annyit kell tennie, hogy kapcsolatba lép velünk az eshop.hu@robel.shoes e-mail címen vagy a +36 306 323 374-es telefonszámon, és mi részletesebb tájékoztatást adunk megrendelése státuszáról. |
Mennyi időn belül lehet visszaküldeni az árut? |
Nálunk, a hu.robel.shoes oldalon 30 nap áll rendelkezésére visszaküldeni az árut. |
Mit kell tennem, ha vissza akarom küldeni vagy ki akarom cserélni a kapott árut? |
Csak az alábbi linkre kell kattintania, és megtudhatja, hogyan kell eljárnia, ha vissza szeretné küldeni vagy cserélni szeretné az árut: A termék visszaküldése | ROBEL.shoes |
Mikor számíthatok a pénzemre az áru visszaküldése után? |
A pénzt 14 munkanapon belül visszautaljuk a megadott bankszámlára. |
Hogyan lehetek biztos abban, hogy az Önöknek visszaküldött árut sikeresen kézbesítették? |
A visszaküldött áruval kapcsolatos kérdés esetén az eshop.hu@robel.shoes e-mail címen is felveheti velünk a kapcsolatot. Ott részletes tájékoztatást adunk Önnek erről. |
Mit tegyek, ha nem a megrendelt árut kaptam meg? |
Ebben az esetben kérjük, lépjen kapcsolatba velünk közvetlenül az eshop.hu@robel.shoes e-mail címen vagy a +36 306 323 374-es telefonszámon és elmondjuk Önnek, hogy mik a további lépések. |
Hogyan tudom megreklamálni a terméket? |
Elküldheti nekünk, közvetlenül a REKLAMÁCIÓS osztályunkra: Robel Shoes, 9700 Szombathely, Batthyány tér 3, Magyarország. |
Hol kapok tájékoztatást a panaszom státuszáról? |
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a reklamacne@robel.sk vagy az eshop.hu@robel.shoes e-mail címen, és mi tájékoztatjuk a panaszával kapcsolatos további részletekről. |
Elérhető lesz-e újra az én méretem, ha már nem kapható a weboldalon? |
Általában nem. Mert minden termék, amely a kínálatunkban szerepel, jelenleg raktáron van. Ez azt jelenti, hogy a későbbi elérhetőség korlátozott és így tudunk helyet teremteni az új kollekciók számára. |
Kihez fordulhatok, ha egy adott termék elérhetőségét szeretném megtudni? |
A Robel.shoes weboldalunkon minden egyes elérhető terméket felsorolunk. Ha az Ön mérete jelenleg nem áll rendelkezésre, az azt jelenti, hogy a termék már elfogyott és valószínűleg már nem lesz raktáron. Ha mégis ellenőrizni szeretné ezt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az eshop.hu@robel.shoes e-mail címünkön. |
Banki átutalással szeretne fizetni? |
A hu.robel.shoes oldalon a banki átutalással történő fizetés nem tartozik a fizetési módok közé. Lehetőség van utánvétre vagy online kártyás fizetésre. Ha valamilyen okból mégis banki átutalással szeretne fizetni, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot az eshop.hu@robel.shoes e-mail címen vagy a +36 306 323 374-es telefonszámon. Ezt követően elküldjük Önnek banki adatainkat a sikeres átutaláshoz. |